@ haukkula!

POSTADES: 2010-08-02 - 17:17:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
ska följa med mamma & syrran, när det kommer folk dit & ska träna hundar!
kommer vara väldigt tomt som sist också, fick bara gå där vart jag brukade
själv träna med min egen sötnos, & då tänkte jag på den fina dikten jag hittade'
gick i skogen vart jag brukade vandra med Tinga, kom tillbaka till jorden min lilla
ängel, du ska veta att du är saknad!

här kommer dikten, så fiiiiiiiiin!
Se, mitä olimme, olemme nyt.
Se, mitä meillä oli, on edelleen.
Yhteinen menneisyys, lähtemättömästi läsnä.
Kun siis kuljet metsässä, jossa kuljimme yhdessä
ja etsit aurinkoiselta pientareelta varjoani,
kun pysähdyt kukkulalle katselemaan kaukaisuuteen
ja kädelläsi etsit tapasi mukaan minua,
etkä enää löydä ja
tunnet surun hiipivän sydämeesi,
sulje silmäsi.
Hengitä.
Kuuntele askelteni ääntä sydämessäsi.
En ole poissa, kuljen mukanasi,
aina sinussa. ♥








Spara mina uppgifter?