i'm a wake :)

POSTADES: 2010-08-24 - 08:40:34 | Allmänt | 0 Kommentarer
har duschat just, nu håller jag på fixa mig "lite" ;) jag kom inte alls ihåg att jag hade en miumiu väska;)
hade helt glömt bort! fick ju den av mamma då, eller hon köpte massor med väskor & så var miumiu:n såklart den "enda" jag gillade, men guess why ?! ;) men såklart för att jag skulle få den, vad trodde ni ?? hahaha. jag håller tydligen på bli sjuk igen, mår helt kontisgt! förkyld iallafall..höhö! matti kommer & hämtar mig efter 10.00 för har min möte på arbetsförmedlingen klockan 10.30! så måste skynda snart! jag kan ju inte dra om jag inte är klar..;)
ska vara riktigt snygg idag,eftersom jag använder t.om min miumiu väska! herregud då måste man ju annars också vara snygg! visst ? ;) jag sitter & lyssnar på svensk hiphop, inte ofta jag längre gör det! men alltid förut lyssna jag på sofijah ensanna anton&affe osv! hahahaha . . just nu lyssnar jag på Dole- tre små ord, ska snart på en liten morgonpromenad med hunden, har typ lite mer än en halvtimme kvar! men nu ska jag faktiskt skynda,vill inte bli försenad från mötet. we'll be in touch ;)


hann faktiskt inte ta bättre bilder..sorryy







Spara mina uppgifter?