mensverk & sjuk ;(

POSTADES: 2010-08-04 - 21:40:35 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej, jag mår bättre nu lite iallafall :) mamma var lite snäll nyss, när jag är sjuk så beställde hon lite kläder å grejer till mitt hem från h&m..;) ganska så najjs! tack mamma jag undrar varför kläderna jag själv beställer hem nuförtiden, aldrig kommer...?!?! jobbigt ju! vad jag än beställer för snyggt så får jag det hem aldrig beställer jag från finland eller sverige, får jag det ändå inte...vad kan det bero av? skulle jag gärna vilja veta..mina snygga ljusa jeans som jag beställde, 2 storlekar mindre än jag har nu, har jag inte heller fått lite onödigt att börja banta isåfall..nej jag skojja ju! ska faktiskt gå ner i vikt, kom dom eller inte! sådeså;) nu är jag trött, har bara lust å sova. har vart så sur angående min mensverk heladan å nu när det börjar lättna sig å jag längre inte har lust att göra nått så vill jag bara sovaaaaaaaaaa! jag önskar jag var hemma, så fick jag sova med dig! ;) nu göra något, å sova sen! orkar inte blogga.. booooring

some OLD pic...






Spara mina uppgifter?