movie time ;D

POSTADES: 2010-08-24 - 11:00:16 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag stannade hemma, for ingenstans. skjutsen kom aldrig så..undra om han glömde mig ?!?!?!?!
kan det vara möjligt, hur kan nån glömma mig,va? har iallafall varit & promenerat med hunden,
och är trött! vill heldst fortsätta sova .. snygging kom & sov med mig? ;) ska nog börja kolla
på film, Pride & Prejudice Och Shakespeare In Love . . en 2 film boxset alltså . . jag har börja
kolla jätte mycket på filmer, kollar varje dag minst en film;) förut brukade jag knappt kolla på filmer
jag sitter & lyssnar på IS-känner du som jag? så jävla bra låt liksom,dessutom så visste jag inte igår
när jag hörde den vad låten var för nå, men så hittade jag den & är helt kåtkär i låten..;) haha . .
men nu ska jag börja kolla på film,först alltså pride & prejudice, den är 2 timmar & 2 minuter lång,
sen shakespeare in love den är 1 timme & 59 minuter lång, hörs efter min movietime;)








Spara mina uppgifter?