sjukling :(

POSTADES: 2010-08-04 - 15:34:41 | Allmänt | 0 Kommentarer
hej idag känner jag mig sjuk som ni kan läsa ovanför, inte alls kul ska nog ändå hem till marru snart en sväng, vi har inte setts på jätte länge,eller jo men känns som det var länge sen.. hon sa att vi kan sminka & ta bilder också, men herregud jag ser förjävlig ut & skulle inte sitta på bilder idag. men ska iallafall & fika dit, så vi får prata om saker & ting.. henkka ska dra iväg till kalix med jani en sväng, så vi får vara bara tjäjer idag & kommer bli kul, då har vi alltid som roligast..;) blir så kul att snacka skit! haha nå nej men..ibland är det bara kul å vara bara tjejer! jag är fortfarande trött,fast det är ett tag sen jag vaknat! så har jag ont överallt, jag föll i balkongen då vi drack hoss mig, så har stoooora blåmärken typ överallt! shit så ont det gjorde liksom höhö! vet inte alls vad jag gjorde, så föll jag helt plötsligt! ;) man ska alltid vara så dum när man är full..voivoi! nu ska jag iallafall fixa till mig lite, men orkar inte byta om! så får bli mjukis-dag idag.. haha spela roll hur jag set ut..? det är mitt problem, inte erat!   så skit i de ni! PUSSSShejdå







Spara mina uppgifter?