vart ut & rökt med boysen

POSTADES: 2010-08-02 - 02:42:08 | Allmänt | 0 Kommentarer
har varit ut & rökt med boysen, fast att det tog typ en timme! ;) haha.. men vars har man bråttom när man har bra sällskap? fick massa gamla minnen, som alltid då man var yngre å bara var ute & skuma nätterna långa.nångång är det roligt & bara vara ute & snacka om allt å lite till. bara att jag är helt nykter nu, typ!:( men jag orkar inte fortsätta dricka heller, helt onödigt ju! ska nog endå sova snart, min kväll var endå ganska så bra till slut..;) roligare var det & träffa dom än sitta bara här hemma hoss mamma å dricka ensam. jajamänsaaaan, jag skulle nästan vara färdig till sängen,;) men helst inte ensam, skulle lätt ta dig bredvid mig! ;) imorgon är det nog dags att testa på zumba , har fått min zumba för snart 2 vecker sen, å inte testat på en enda gång ännu! kommer bli riktigt najjs att lära dig & dansa bättre & sådär. men nu ska jag till sängen & fortsätta smsa..;) men med vem säger jag inte! en heting iallafall . . ;)







Spara mina uppgifter?