GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

POSTADES: 2010-12-24 - 09:23:06 | Allmänt | 0 Kommentarer

jag är hoss mamma & matti, har öppnat redan första julklappen! om man inte räknar med älsklingens julklapp, fick en skitfin klocka av han, ska kolla om jag hittar nå bild på en likadan typ! nå första julklapp jag öppnat nu på julafton var en underbar ring av mamma! ♥ tack så mycket! ♥ den vart bara lite stor på mig, men mamma skulle & byta den till en mindre. . ;) alltså efter jul såklart. idag kommer jag sakna min bejbie jätte mycket, FÖRSTA gången efter vi varit tillsammans och vart "på G" då vi inte setts alls.. :(alltså som 7 månader typ, vad vi räknade med älsklingen! men nu ska jag börja njuta av julen med familjen & sådär. men jag önskar en riktigt mysig jul till alla mina nära & kära, å så såklart er läsare! & MIN ÄLSKLING!! *jagälskardig*


Tack världens bästa pojkvän!






Spara mina uppgifter?