god jul typ <3 :)

POSTADES: 2010-12-22 - 20:14:47 | Allmänt | 0 Kommentarer
eller kan man ännu säga så.. tror man kan? :) det är ju bara 2 nätter till jul nåmer. . ruskigt skönt! å tur så julstress med klappar & sånt är slut.. äntligen;) har köpt nu till alla som jag har tänkt köpa, förutom syrran & jari, eftersom dom ska jag köpa till sen något babygrejjer dom behöver sen, det är ju ändå ett tag till ännu ;) iallafall så mår jag riktigt bra idag, ännu iallafall! hoppas inget eller ingen kan ändra det nu.. det är 2 dagar till jul, man får inte må dåligt eller så. . man märker bara att man blivit äldre eftersom ingenting med jul känns likadant som då man vart yngre... är hoss mamm som jag säkert kommer vara nu hela julen typ tror jag. kommer nog inte spendera så mycket tid hemma tror jag. . beror lite på hur min älskade sak fira jul, tror han kommer göra det med familjen så. han ringde iallafall just & slutade just jobba, ganska sent tycker då jag! men han frågade iallafall om vi ska göra något idag, jag vill också göra något med speccielt för det är jul också snart.. :D imorgon har jag bastu hemma, o sen på julafton ska jag få basta hoss mamma & dom, i vedeldad bastu eller vad det nu heter..:D hahahah nå iallafall så ska jag hem snart & duscha o fixa till mig, om kanske vi med älsklingen gör nå kul idag... hoppas! jag måste fan i mej banta efter julen, har gått så mycket upp i vikt redan nu före jul så det är inte sant :D om jag inte är gradvid dvs.. nä skojja ju;) men nu måste jag iallafall göra annat än bara sitta & blogga.. mycket & göra före jul ännu ändå... GOD JUL I FÖRVÄG TILL ALLA MINA LÄSARE! om inte jag hör av mej här före jul nåmer. looooooooooove ya all!

världens finaste & mysigaste hund! ♥






Spara mina uppgifter?