jag skrattar idag kanske gråter jag sen, jag vill leva i nuet inte ångra mig sen ;)

POSTADES: 2010-12-12 - 15:54:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej, jag drog ut igår med älskling,min kusin jonna, & hon pojkvän markus ;) vi hade faktiskt jätte roligt! jag vart bara rätt så full. .  ;) men vi hade ändå skit kul! nu är jag lite bakis, tur så inte sådär att jag mår skit dåligt ändå..:( jag har saknat min kusin så mycket så var helt fantastiskt & få umgås med henne! ♥ och jag hade det underbart med min älskling inatt...;) i'm so in love! efter att vi hade det jätte mysigt med älsklingen efter vi blev två så skulle vi sova, jag var skit trött! men somnade inte på nått sätt, fast älsklingen somnade så sött nästan direkt typ ;) sweeetie! skrev en "dikt" till honom under tiden jag drack mer så jag skulle somna lättare! ;) åh jag borde börja promenera hem till mamma också med hunden, skulle inte orka! men typ ett måste, finns säkert nå gott att äta där t.om, så skulle inte behöva laga något själv ..


"jag älskar dig bejbie, kom ihåg det alltid! jag vet inte vad jag var IDAG utan dej, jag vill säga förlåt om allt det SKIT jag gjorde förut mot dig, fattar inte enns själv varför....?! jag älskar dig mest av allt, har aldrig älskat någon lika mycket som dig... & skulle ALDRIG IGEN såra dig! ♥ du är mitt allt, jag kommer alltid att älska dig! jag kan fast lova det, kommer dö så att du är den sista jag kommer att älska! ♥ ♥ ♥ men nu, du sover så sött i min säng så jag kommer bredvid dej & sover nu älskling! puss&kram, jag älskar dig & kommer alltid att älska! ♥ / din jennah FÖRALLTID"






Spara mina uppgifter?