livet är inte ALLTID lätt!

POSTADES: 2010-12-04 - 11:40:02 | Allmänt | 0 Kommentarer
händer massa skit nu igen, så less man får vara på sitt eget liv igen! jo sakerna kan nog vara värre också, ingen har iallafall dött! inte ännu iallafall, men inte för att jag tänker börja skriva här om allt det! det är sånt som ingen ska behöva veta! inga roliga saker säger jag bara. . är så orolig om mig själv & så den andra saken! kommer jag nånsin kunna leva normalt liv igen? det är min fråga som jag verkligen hoppas att någon kunde svara på NU! jag försöker mitt allt att jag ska må bra, & min älskling gör livet så jävla bra! ♥ jagälskardig&kommeralltidattälska! jag vet inte hur jag skulle klara mig i livet utan honom. dom här sakerna tänker jag på natt&dag. . so tired of this shit! iallafall så ska jag på magnetröntgen nu på torsdag, dom ska kolla mitt huvud om allt är som det ska där, eftersom jag känner mig yr såofta & har ont i huvvet osv! jag bara hoppas & ber att allt är bra och jag inte har något allvarligt :( & så såklart hoppas&be varje dag tills man får veta vad som händer & fötter nu. men jag måste orka, jag har aldrig varit en förlorare, ska inte vara det nu heller! ska kämpa vidare fast det gör ont! "det som inte dödar , gör ont som fan!" jag ska ta powernap nu, är trött & har ont i huvudet som vanligt! :( älskling for hem en sväng, ska försöka sova med jonatan  å vänta att älskling kommer tillbaka!

wanna wake up with no fucking worries at all & be the same jenna that i
wasbefore! :(






Spara mina uppgifter?