markus! <3

POSTADES: 2010-12-27 - 00:16:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
förlåt älskling att jag vart grinig tidigare, hatar att grina eller "bråka" med dej. tur så är allt bra nu så kan jag nog sova bra, utan dej men ändå. . :( jag känner mig bara inte det minsta trött, o klockan är redan 12! fifan..;) borde nog farit & festa själv också.. har så himla ont i huvvet & verktablett hjälper ingenting alls.. måste väll ta en till innan jag lägger mig sen. huhuh inte alls kul med sånhär huvudvärk! känns som jag typ svimmar eller något, tror jag har dålig syn eller så något liknande. Just nu gör jag inte mycket, snackar med folk på msn å såklart facebook ;) haha! nu orkade jag inte längre, & sprang fort till köket & tog huvudvärkstablett! HOPPAS det hjälper nu. . annars kan jag nog inte sova heller. :( sånt är livet ibland. . inte alltid lätt! eller vad tycker ni? :D nåväl, jag tror jag ska lägga mig på soffan under en filt & värma mej, fryser t.om lite! önskar att my bejbie ringer mej ännu idag. och om inte, så hoppas jag jag somnar fort! puss i love you honey ♥


lite nya bilder på mig. .









Spara mina uppgifter?