P.S I LOVE YOU

POSTADES: 2010-12-04 - 22:08:14 | Allmänt | 0 Kommentarer
lillebror helgen fortsätter. . blev inge drickande eller något annat heller ihelg! som inte förra helgen heller. jag är bara jätte trött men annars älskar jag ju att umgås med han! ♥ jag blev sugen på potatisburgare, jag glömmer alltid bort att köpa :( blir & äta onyttigt pizza. . fyy på mig! sen blire & kolla film å chilla ikväll bara om jag får lillkillen till sängs i tid, så han inte härjatr runt osv, fast skulle vara klokare att låta han vaka så han sover längre tomorrow.. thihi ;) skulle själv också få sova längre! imorgon ska jag försöka fara & hälsa på fammo med honom, för blev inte av idag. tyvärr! vi hann redan ringa fammo & hon blev så himla glad när jag sa att vi ska komma å hälsa på. . färgade mitt hår också idag, blev helt white :D hahaa! nu ska jag försöka få lillkillen att sova så får lite fritid med älsklingen lite, myspys & sånt ;) ♥

jag älskar min bejbie!






Spara mina uppgifter?