2009! vad av dom här gjorde du?

POSTADES: 2010-01-02 - 19:26:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
Vad av dom här gjorde du år 2009:

Druckit alkohol? – jepp
Rökt? – ja
Snusat?
– näe.
Varit full?
– jepp
Rökt vattenpipa? – nej
Däckat? – jo:D
Blivit påkommen? – nej
Kysst en främling? – typ
Fått ett sugmärke? – jodå
Gjort ett sugmärke?-
jess
Har haft oskyddat sex? – jo
Har strulat med fler än en person under 24 timmar? – nej?
Kysst en kille i klassen?
– nej
Gjort något dumt?
– JAAAAAAAAAAAAAAAA
Gjort något som du ångrar? – JAAAAAAAAA
Sagt nej till sex? – jaaa
Fixat dig i timmar? – aaa
Gråtit inför mer än 10 personer
? – jag tror jag har
Smygit ut?
– nej
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande – inte
Sovit brevid någon av samma kön? – yepp
Sovit brevid någon av motsatt kön? – aa
Lekt med någons känslor? – inte på flit iallafall
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? – JODÅ!
Gråtit dig till sömns? – jo:(
Gråtit framför någon du älskar? – jo:(
Har haft sex ute i skogen? – ööö.nej ?
Kysst en kille? – aa
Vaknat av att du gråter? – faktiskt
Skrikit ord som hora och slampa till någon – aa
Slagit någon på skoj? – aa
Blivit slagen på skoj? – aa
Lärt känna över 10 stycken nya människor? – kanske
Gått bakom ryggen på någon? – nej
Varit på solsemester? – neee :/
Har haft snöbollskrig? – typ
Sett en hel fotbollsmatch? – tror inte det
Inte sovit på en hel natt? – har hänt
Varit på sjukhuset? – har hänt
Sovit i över 12 timmar? – haha har hänt ;p
Sett en film mer än 10 ggr? – tror inte det :p
Tagit någon på röven? – jo
Lärt känna någon via internet? – nääe
Velat dö? – har hänt att man tänkt att man vill dö, men inte har jag vela på riktigt
Fått ett IG? – har jag enns gått skola? haha
Åkt buss i över 10 timmar – nää men bil i typ 15-16 timmar ;/ usch.
Varit ute en hel natt – haha aa
Blivit tagen av polisen – har jag? nää?
Svikit en vän – har hänt.







Spara mina uppgifter?