bakissss

POSTADES: 2010-01-06 - 15:17:02 | Allmänt | 0 Kommentarer

nu är jag bakis & orkar inte blogga.. en snabbis inlägg ska ni få :) igår så for jag & älskling o drack med jyri mika jenna o så chaffa andelin oss. var nog en helt kul kväll :) vart på kerho o tog några drinkar & sen fortsätte cruisa;D sen så böt jag bil o hoppa in i mikkos bil & vi körde till kemi, jag jenni pasi o mikko. hälsa på antti & christian där & sen cruisa lite i kemi & sen körde tillbaks till torneå, cruisa lite o sen kom hem till jenni&pasi och då kom runkku,hermanni, o några andra killar hit som jag inte minns namn på.. :D iallafall så har jag sluta dricka vid 7 på morgonen o är bakiss som fan nu.. så usch, nu ska jag & ligga på soffan o se tv. hyj hejdå.

HAR DET BRA ALLA ♥


JAG ÄLSKAR DIG SÖTASTE. ♥







Spara mina uppgifter?