beställt kläder från h&m

POSTADES: 2010-01-12 - 13:01:13 | Allmänt | 1 Kommentarer
orkade inte ta tupplur. eller tänkte just göra det så kolla jag ut &
såg att posten kom, sprang ut helt glad & tänkte att mina lincer kom.
men nej ;( iallafall så blev man ju besviken. höhö, så var tvungen &
börja kolla lite på kläder osv (; beställde ett par bh & treggings från h&m.
hittade typ inge annat.eller orkade inte kolla heller (: haha. nu är jag på
ganska så dålig humör när lincen inte kom & när jag är så här trött
som jag är. onödigt att lägga sig nu iallafall ska endå städa & sånt
om ett tag. ont som fan i magen också ;s jobbigt! ajajaj. lyssnar
på sofijah, haha var rätt länge sen jag lyssnat sist :) jag älskade henne
typ då jag var 13 eller 14 ;p haha. nu städa iallafall & tömma diskmaskin,
så att inte mami får damp direkt hon kommer från jjjobbet. (a) visst är jagsöt & snäll som hjälper mamma? :)









Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

Vill du ha en designad blogg?

Kika in här och välj bland fina designar helt gratis



http://tescho.se/webdesign/gratis-bloggdesign/

Publicerades den: 2010-01-12 | Klockan: 14:25:43