frågor

POSTADES: 2010-01-09 - 18:05:21 | Allmänt | 1 Kommentarer
Namn: jenna+h  ; ))
Födelse år: 1991
Bor: där jag är nu!
Gillar: festa & mysa med min älskling.osvosv
Favorit plats att äta på: ute eller så hemma:)
Gillar: dig dig dig & dig
Bästakompis: det är väll jennii då:)
Känsla just nu: trötter
Varför: gick väll för sent dedär med börja sova med älsklingen igår ;)
Favorit mat: det jag lagar!
Vad har du på dig nu:mjukisbyxor & rosa linne,bettyboop huvtröja:)
Vad för smink har du på dig nu: mascara, foundation, solpuder osv
Vad för smink brukar du ha: samma som nyss
Har du druckit: nu? nej det har jag inte.. nykterist today ;)
Är du stolt: nej? varför ska jag vara det?
Ska du fortsätta dricka: har inte drucki idag..
Har du rökt: jodå;/ vill sluta. usch
Har du rökt vattenpipa: inte
Har du snusat: har testat
Är någon kär i dig just nu: jodå:) min rikhard iallafall. finns säkert andra också skulle jag tro..
Vem: sa ju väll redan
Har du haft sex: ye
Har du gjort andra saker än sex: ja
Vill du ha sex: just nu eller? nej tack ;)
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: om jag har sovit hoss någon jag inte ville nu i veckan? nejdu, har endast sovit hemma nu i veckan :) visst har jag? nej, nu ljög jag. förlåt! har sovit hoss jennii&pasi.
Vem/Vilka: -
Är du olyckligt kär just nu: olyckligt kär är jag inte :)
Håller du vad du lovat: oftast!
Har du dåligt självförtroende: jag brukar inte ha dålig självförtroende. kanske nångång. misstänker ändå min pojkvän rätt ofta.. men det är ingenting med min självförtroende & göra.. även om jag var snyggast i stan skulle han kunna gå & va otrogen på fyllan t.ex.. så men jag har bra självförtroende oftast iallafall!
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: dåligt har jag mått men aldrig tänkt ta självmord endå!
Har du lust att äta jordgubbar just nu: ååååhh gud så gott!
Saknar du någon just nu: typ inte. eller jo min morbror saknar jag varje dag fast det gör ont!










Spara mina uppgifter?

Piinky - a story about a girl ❤ http://piinkys.webblogg.se/

hehe ja visst är dom fula xD



Kram

Publicerades den: 2010-01-09 | Klockan: 18:11:23