godkväll bloggen

POSTADES: 2010-01-18 - 20:19:53 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag sitter hemma fan för engångsskull :) haha.. är typ aldrig hemma nåmer.
det suger litegrann. jag kanske får en lägenhet men inge mer om det innan jag vet säkert.
woho jag är glad iallafall! allt börjar gå så jävla bra nu :) hoppas! verkar som det iallafall.
& jag ska göra allt för att allt ska bli bra :) ska fixa allting nu.. vill att allt i mitt liv ska bli bra :)
få jobb & lägenhet nu & sådär. så jäkla nice! jag väntar just på älsklingen min. som jag saknar
skit mycket faktiskt..varit med han sist på torsdag ;( höhö! han har innebandy träning nu &
efter det ska han komma hit & sova med mig :) jag ska duscha/basta nu helt snart. sen kolla lite
tv tills söti kommer :) pusshejdå alla! wish me luck ;) puss på er!

my dreamhouse ;)
owowow.






Spara mina uppgifter?