godnatt nu!

POSTADES: 2010-01-16 - 04:09:30 | Allmänt | 1 Kommentarer
tanja & henkka kom just hem. jag har redan sovit ett tag men vaknade när minella var vaken,
värmde mjölk åt henne så somna hon om :) tanja & Henkka for direkt o sov dom var så trötta :P
& det är ju väll helt klart efter en kväll med fullfest haha ;D jag är typ inte alls trött nåmer efter jag sov ett
tag nyss men ska nog ändå sova här snart :) finns typ inget annat & göra heller. har försökt ringa älsklingen
här redan ett tag & redan tidigare flera gånger men han sov
er säkert kan jag lova. har däckat säkert,
jaja hoppas han varit snäll iallafall & inte gjort något dumt som jag själv inte skulle göra! jag saknar dig
sötis. imån ska jag va med dig hela dagen kvällen & natten
så skönt! saknar dig massor..
ska ännu sitta vid datann ett tag & sedan försöka sova. måste ändå vakna tidigare än vanligt :)
men nu ska jag kolla tv tills jag somnar så vi hörs imorgon babes ;) pusshej rikhard jag älskar dig!
/din jenna






Spara mina uppgifter?

men de finns ju den där 4 veckors kursen på vars var de nu ?! .. tror de var mallorca eller så spanien de kostade 15.000 kr å gå den .. men då lär du dig grunden i barteknik. skulle ha fart å tagit den kursen men fick ju barn så de blev aldrig utav =/ ..

Publicerades den: 2010-01-16 | Klockan: 10:52:54