hej halå :)

POSTADES: 2010-01-10 - 12:03:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
nu har då jag vaknat. med en mycket mer ond rygg än ikväll.
jobbigt. men den blev värre eftersom jag sov på soffan.
skulle ju fara & kolla på hockey nu på morgonen,men
det sket sig. för jag vaknade först nu 11. men vi ska fa
& kolla nästa match vid 2 nångång :) sitter nu på våran
laptop & jag gillar den inte alls ;s nya datan är mycket
bättre. haha;) älskling hade ringt mig på mammas mobil
igår natt nångång, undra vad han har haft & säga? ;o
jag har ju som sagt inte mobil just nu,det suger. men
får leva med det. nu ska jag iallafall duscha sedan fixa
mig. sen blire att åka & kolla hockey. nicenice;) och
hör av mig sen! pusspusshej♥ hoppas älskling du hör av dig snart..



VAD SKA ALLA GÖRA IDAG? :)






Spara mina uppgifter?