hej igen :)

POSTADES: 2010-01-02 - 15:06:59 | Allmänt | 0 Kommentarer
sjukt irriterad just nu. det är jennis & pasis fel, dom har hela morgonen tjata om att
dom ska komma förbi & har då fortfarande inte kommit.. därför jag sa till min kusin
som ville komma en sväng att jag ska fa allderles snart så det går inte nu, hon lät
som att hon blev sur eller något ;/ hoppas inte.. hon sa att hon ringer nån annan dag
men får se, nu tar det säkert 100 år igen innan vi ses.. riku for till tyni & dom ska sälja
mercan. jag är rätt hungrig, vill ha mat! snälla nån kom med en stor hamburgare till mig (A)
fan va gott. mamma & matti har börja laga mat men sånt lite finare mat som tar längre tid att laga.
men nu ska jag hjälpa dom med maten. så jag hör av mig sen :)


göra idag? blir galen..
Puss/jenna.







Spara mina uppgifter?