hejallasöta;>

POSTADES: 2010-01-09 - 14:28:00 | Allmänt | 0 Kommentarer
now i´m back!
hade dock inte fått många kommentarer,men det är ju upp till er.
jag kan inte tvinga er & skriva..så. ni får det som ni vill dåa.
så jag kom iallafall just hem med mamma, min sötkusin spela
rätt bra. stooooolt kusin sitter här & ler fortfarande :) just
nu sitter jag & funderar vad man ska göra sen senare då?
har inga planer & det är det som gör mig sjukt irriterad..åååhh!
menmen. nu tror jag jag ska fixa naglarna iallafall dom ser så
förbannad fula ut. :s fixa dom igår men tydligen så har dom inte
torka bra, för dom ser så fula ut! så hörs snart igen ((: eller direkt
jag har något & skriva om kanske. ni får ha det så bra :)

FRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGAFRÅGA!
svarar på era frågor ikväll,beror såklart på hur
många/mycket frågor man fått. puss&kram / jennah' ♥









Spara mina uppgifter?