hejhej

POSTADES: 2010-01-18 - 00:07:11 | Allmänt | 0 Kommentarer

jag sitter hoss jenni & pasi nu funkar doms data iallafall :) niceeeee
vi har just kollat film :) van wilder hette den. den var braaa :)
dom sover nu så jag gör inge mycket sitter & skriver med folk osv
saknar min sötis som jag sist sett på fredag? tror jag det var.
imorgon ska jag va med han :) skulle varit igår också om jag inte
hade börja dricka med jenni ;p haha nå iallafall jag har haft världens
bakis idag :/ hyjjaa. mår fortfarande skit! åt ingenting igår & idag åt
jag först för 2 timmar sen.. & inte mycket då heller för jag mådde så
dåligt :( höhö. men nu ska jag iallafall testa sova snart :) är så himla trött.
fast jag vaknat 16-17.00 idag ;o herregud säger jag! men slutade festa
först vid 10 på morgonen. var till jetset & umppis igår osv, så vi åkte taxi
hit hem till pasi & jenni efter 4 nångång.. så fortsätte jag jenni pasi suvi &
joni dricka då. sen for suvi & joni typ vid 6 så vi fortsätte ännu dricka osv,
så sen så har jag börja sova först då vid 10. menmen, godnatt på er alla.
riku din jennah älskar dig godnatt älskling. pussss!







Spara mina uppgifter?