JÄVLA MENSVERK!

POSTADES: 2010-01-12 - 14:56:53 | Allmänt | 3 Kommentarer
dör istället än liser av det här. o fyfan! seriöst. nu blir det bara att vänta
att jenni ringer sen ska jag umgås med henne :) & honey umgås med jyri idag.
jag fryser också.inge kul. ska iallafall färga jennis hår idag ;) najjsnajjs!
minns inte när jag sist skulle färgat någon annars hår.. bara mitt eget :)
lite för ofta faktiskt ;) haha. snart fixa löshåret iallafall som sagt :)
fast ändå så vet jag inte om jag orkar. kanske förengångskull ta &
låta det vara, vara en sliten jenna ;p haha. lite smink ska jag endå
ha. eller ska jag låta sminket också va? ähh näj :) lite mascara iallafall.
woho! märkte just en sak, wowdewow ;) har inte ALLS ont i magen
nåmer..vilken lättnad säger jag bara! har haft ont hela morgonen &
dagen så det får vara nog nu. hoppas det inte kommer tillbaka heller ;/
fast jag vet att den kommer komma tillbaks. mensverk alltid lika förjävligt.
gud va sugen jag är på att åka utomlands. mamma&min moster snacka
ju om att vi alla ska åka nu typ nästa år när min moster fyller 50, hoppas
det blir av :) det måste bli.. om det blir av så är det mamma,matti,jag,eveliin
(tiia)? , min moster & hennes man, min kusin,hennes pojkvän & doms barn
som ska åka. det skulle bli så härligt :) jag,mamma,min moster & min kusin
vi alla med sjuk humör, skrattar helatiden & har alltid så JÄVLA kul :)
tycker alltid bara synd om dom andra som måste lyssna på vårat garv
& idiotiska samtalsämnen ;) hihi. men herregud så kul vi skulle ha
utomlands om vi alla reste tillsammans.men inge mer om det nu
blir ju helt översugen på att åka annars ;pjag vill ha mina ljusa treggings.
hoppasdom är snygga på :) & hoppas dom inte är för stora eller små.små kan
dom int vara ;p så fet är jag inte! hähä ;> asså gud va jag fryser. ska nu & vila
& se på tv ett tag & ligga under en filt.  & vänta att jenni ska ringa. pusshajdå :)
// jennah







Spara mina uppgifter?

TESCHO - Webbdesign och mycket mer ❤ http://tescho.se

Mailadressen ser du vid min kommentar..



Jag skickar ett mail till dig med viktig information som jag vill att du läser igenom. Sen är det bara att spana in webbdesign & tutorials > besvarade frågor om du vill redigera designen. Klicka på F5 inom 5-10 min så ser du att designen är på plats.

Publicerades den: 2010-01-12 | Klockan: 15:59:00
Jennie ( kusin) ❤ http://jennielenita.blogg.se/

Haloj :)

Hur står det till med dig?

Vad gullig design du har skaffat dig ;)



Kram/ J

Publicerades den: 2010-01-12 | Klockan: 16:09:32
Anonym ❤

Haloj :)

Hur står det till med dig?

Vad gullig design du har skaffat dig ;)



Kram/ J

Publicerades den: 2010-01-12 | Klockan: 16:10:01