nuduschad.

POSTADES: 2010-01-11 - 00:02:25 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhalå! här sitter en nuduschad jennah då :)
har kollat en film som heter "the holiday" har sett
den flera gånger.men varje gång gillat lika mycket:)
den är skit bra på något sätt! me like ;) sen tänkte
jag ännu kolla "shakespeare in love" bara jag orkar.
jag har värsta lust & shoppa. köpa massa nya kläder
smink,smycken & allting.kom med mycket pengar
till mig så jag far & shoppar(; jag blir seriöst tokig
pallar inte ha ont överallt! det klarar jag bara inte av.
väntar fortfarande på älsklingen,som skulle komma på
msn. kanske han inte är hemma ännu? hoppas inget
har hänt dom. måste vänta ännu i 35 minuter innan jag
kan ringa eller smsa han. huhu hoppas allt är som det
ska iaf.jag vill få min lägenhet & köpa en massa sött dit senn :)
så härligt härligt! hoppas dom ringer fast nu på veckan &
säger att dom har en lägenhet åt mig,skulle bli typ en världens
lyckligaste! ;) har ju redan typ allt man ska ha till en lägenhet
men allt litet måste ännu köpas! & min lägenhet, den ska bli
snygg & perfekt. endast jag som bestämmer hur den
ska se ut. nå okej, rikhard får ju bestämma något ifall han
flyttar dit med mig som vi har prata lite..och,om han inte
flyttar in & bor som påriktigt direkt är det ju endå som min&hans
lägenhet.menmen.ifall dom inte har hört av sig något nu på veckan
så ska jag ringa dit själv nu någondag! orkar ju inte vänta i evigheter
att jag ska få en lägenhet. har ju egentligen ingen bråttska att flytta hemifrån,
men när jag bestämmer nånting får det bli så, & blire inte så direkt gör jag
allt för att det ska bli precis så som jag vill ha det ;) precis som mitt motto
"allt går om man vill" jag tycker det är en bra motto,för att det är du själv
som bestämmer vad du gör, vad du vill ha, hur du gör för att få det som du vill.
& vad du är redo för & göra åt det. klockan närmar sig 12 & jag blir bara mer
trött helatiden! måste nog ta & börja se på filmen snart & däcka när jag känner
för det. vill endå inte sova hela dan imorgon. har mycket & göra :)
tydligen så har jag skrivit en massa skit nu, så det här får nog räcka.
skriver såklart mer efter filmen om jag inte har däckat såklart. :)) haha!

ni får ha det så nice! /
<3jennah<3









Spara mina uppgifter?