utgång eller mys? ; DD

POSTADES: 2010-01-08 - 15:40:58 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag kan riktigt inte bestämma vad jag ska göra ikväll. skulle vara med honey & ha myskväll osv,
men ändå så är jag rätt sugen på fa ut & festa. hmh jobbigt :) har inte varit med älsklingen nu
på 2 dagar så kanske jag hellre är med han, men jag vet inte. han är tydligen fortfarande &
fixar bilen.. aja, jenni&pasi också tråkiga farit till mellakoski utan att sagt nånting till mig?!?!??!
herregud ;o det kan dom ju inte göra. dom brukar ju dagligen höra av sig.. o nu har dom inte gjort
det.. det här är ju helt konstigt! bara dissa mig & dra dit.. typ tack som fan. dom har typ alltid frågat
mig med dit o en massa, men inte den här gången. inte för att jag hade fari heller men dom är ju
helt konstiga när dom inte hört av sig alls idag. jag vill fa ut & gå, men det är så jeffla kallt där ute.
så nej tack! määääänn! nu ska jag hitta på nånting tills min äääälskling kommer. pösspösss;>
//jEnNaH ;)






Spara mina uppgifter?