bråka bråka bråka bråka

POSTADES: 2010-08-01 - 01:00:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
fifan är så jävla less! har fått bråka hela dagen idag..helt slut! jag fattar inte, jag hatar att bråka men om jag är sur så är det för lätt å säga ut sina åsikter & annat. som mitt ex trodde att jag älskade att bråka med han, men nejdå! hatade att bråka med han mest av allt, liksom alla andra kunde jag bråka med men det var jobbigast att bråka med han för man var ändå tillsammans med han, å vi bråkade rätt mycket ibland t.om! men idag har jag fått bråka med en i min familj hela jävla dagen typ, att nån enns kan såra en som annars också mår dåligt så här mycket. tur så har jag min mamma! seriöst, världs bäst mamma! jag vet inte vad jag gjorde utan henne! tänkte fara å cruisa med en men jag orkar inte, hade faktiskt velat..men jag känner mig fortfarande så himla ledsen eftersom jag har blivit sårad en hel del idag.. fick en känsla som jag inte är någonting alls och som att ingen skulle behöva mig.. tur så har man alltid dom som pigger upp en, speccielt du! du är den underbaraste & killen som behandlat mig som bäst! helt seriöst, du&jag, vi har bråkat en hel del men aldrig endå som jag bråkat med alla andra! du har aldrig varit lika elak mot mig som vissa andra, fast om jag var du så hade jag typ aldrig velat se mig igen! :( så jävla idiot som jag har varit mot dig! jag skulle iallafall hata dig om du gjort samma mot mig..inge mer om det nu. jag känner mig trött också, jag lessnade så mycket på bråka här så jag började gå hemmåt, så ringer mamma när jag var på väg, "vars är du? jag kommer å hämtar dig" men jag var bara elak mot henne åxå & la på helatiden. förlåt! :( jag gick hem & när jag kom in till lägenheten så var det helt hemskt, å se alla Tingas leksaker å allting där på golvet, satt där kanske i en timme & då gav jag upp, eller var tvungen att ge upp för mamma väntade på mig utanför mig. jag vet säkert inte hur jag kommer kunna flytta till lägenheten igen, emsam!!!!! herregud hur kommer det funka? jag måste flytta bort från lägenheten & flytta till nytt så kanske då skulle det vara lättare, i think jag vill inte flytta tillbaks till lägenheten! allt påminner mig om Tinga där, hon var ju mitt allt! någonting som aldrig skulle lämnat mig,skulle stått vid min sida så länge som möjligt, hon skulle aldrig svikit, aldrig varit otrogen, man skulle alltid kunnat lita på henne! hon skulle inte låta någon göra mig illa, hon skulle skydda mig från allting, minst döda alla som skulle försökt göra mig illa, te.x äckel gubbarna som kommer & snackar skit, eller något annat. en hund är faktiskt bättre på 10000 sätt än en pojkvän! jag tror jag ska sova snart om jag inte ska träffa honom ännu idag.. men nu ska jag iallafall kolla på film, å fortsätta smsa! ;) imorgon blire & färga håret också. blev ju inte av idag.. GODNATTTTT

BILDER BY JENNAH

vår växthus..












lite sommar bilder, å snyggingen Hugo blev fotad..;)
mammas hund för er som undrar!






Spara mina uppgifter?