HAHAHA :D

POSTADES: 2010-07-17 - 18:41:48 | Allmänt | 0 Kommentarer
anonym: du var ju inte smal där?
anonym: varför du inte accpeterar kommentarer? ja skrev ju bara sanning, det där är ju inte smal?


" hej du anonym . . vet inte riktigt vad jag borde säga :D hahaha
och jag accepterade din kommentar om du inte är blind..jag sitter
inte helatiden på min blogg & skriver så såg det faktiskt nu för 5 minuter sen
jag var kanske inte något "för smal" men mycket smalare än vad
jag nu är & när bilden är tagen vägde jag 45-48 kg & nu väger jag
ganska mycket mer! du får tycka vad du vill, för jag bryr mig inte!
men snälla, kan du enns skriva utan att du är anonym för jag tycker
faktiskt det är ganska så BARNSLIGT att hålla på kommentera till
andra som anonym :D har man någonting & klaga kan man väl lika
gärna skriva utan att man är anonym..ellerhur?! kanske du själv
inte är riktigt nöjd med dig själv eftersom du orkar hålla på klaga
om andras kropp, är det inte lite onödigt?! eftersom du kan väl inte
påverka det hur min kropp ser ut ändå så det är faktiskt rätt onödigt!
menmen. . tack för din kommentar iallafall :) fast jag kan endast skratta
åt din kommentar! :D "


jag har just kommit hem iallafall, har varit hoss mormor & morfar
med mamma, syrran, moster & sara å elias.. vi var där i flera timmar
snart ska alla komma hit & vi ska grilla & grejer, äta gott!
MEN jag ska
inte
;) & andra ska dricka alkohol, men jag ska hålla mig för vatten;)
nu ska jag ut & sola. pusshejdå;)







Spara mina uppgifter?