hämta ut 3 paket imorgon! ;)

POSTADES: 2010-07-27 - 20:15:55 | Allmänt | 0 Kommentarer
min tandsmycke (playboy) har kommit, ny hårförlängning (blond vågig) & min jeansdress.
1900kr kommer gå på allt dedär. oh shit! + att jag måste betala Tingas veterinärbesök imorgon
det blir hela 600kr, spelar ingen roll! hon fick hjälp så länge hon orkade själv! :( till slut så
fanns det inget veterinären längre kunde göra, när hon helt plötsligt bara slutade att andas.
gav adrenalin, hon började att andas igen men slutade efter 2-3 andningar.. det var något
det hemskaste jag behövt se i mitt liv, att förlora sin egen lilla hund..:( jag saknar henne
hemskt mycket! vi var ju bortrest med familjen under helgen, vi var till Outokumpu,
vi hade Hugos (mammas hund) valparsträff, det var riktigt kul där & valparna var helt
överdrivet söta kunde ha tagit med dom alla! thihi;) & för er som undrar är dom rottisar!
jag fick annat & tänka på och det var riktigt trevligt där! imorgon ska vi fara & besöka Tingas
uppfödare, kommer kännas jätte bra att få träffa dom alltså.. och om allt går bra, och som
uppfödaren sa att jag får direkt en ny valp från kullen som dom ska få i September, om jag vill,
men jag har inte bestämt mig ännu! måste tänka ett tag till, men ska iallafall få se mamma till
valparna imorgon samtidigt när vi ska dit,+ att jag ska träffa Sami som jag träffade i Kalajoki
ska stanna på en cigg med han iallafall, eller kanske fika nånstans med han fort.. beror på hur
länge mamma orkar vänta.. haha! jag saknar min Tinga så mycket, allt känns fortfarande
jätte onödigt utan henne, har ingen som sover med mig längre,ingen som väcker mig på morgonen
imorgon ska jag & vakta syrrans hund Frodo iallafall, kommer bli kul, ska vakta tills jag drar till
Ii med mamma, sen ska jag troligen sova över hoss syrran ikväll, o sen vakta på torsdag tills
syrran kommer från jobbet eller Jari från resan, men nu måste jag avsluta iallafall. hör av mig
imorgon efter jag vart & besökt Uppfödarna..









Spara mina uppgifter?