hard wooooooooooooooooooooooork

POSTADES: 2010-07-09 - 22:37:13 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej! jag vaknade just åt att min telefon ringde..orkade inte svara men vaknade! SHIT
så himla trött man är annars också, jobbat från 10.00-18.00, det var kul men är helt slut!
kommer vara
ännu mera slut imorgon efter dagen, börjar tidigare men jobbar 1 timme
mindre än idag..men vi har
mycker mer att göra imån.. får hoppas det ändå går lika bra;)
somnade nästan direkt jag kom hem, minns inte när jag sist haft så här ont i fötterna osv!
men nu ska jag basta,
SKÖÖNT! ;) känns faktiskt jätte skönt att vara hemma bara & inte
dricka som
alla andra typ..men känns dumt att säga "jag kan inte festa idag,ska jobba imån";)
fast jag inte jobbar där/nånstans på riktigt så känns det ändå bra..något nytt & man får träna
på! så jag kan inte tänka att det är jobbigt, jag vill inte..för det är helt kul :) både för mig &
min hund..Tinga får träffa på en massa människor & annat som är bra för henne :) men nu
ska jag ta en liten promenad med henne, sen basta, å sova så att jag orkar stiga upp på
morgonen, ännu tidigare än idag!
;) wish me luck. & godnatt everyone.

älskling var ännu liten








Spara mina uppgifter?