heeeeeeelt död!

POSTADES: 2010-07-10 - 21:33:45 | Allmänt | 0 Kommentarer
omg jag är död seriöst! har jobbat som en idiot idag också.
7-8 timmar. men ändå så är det kul fast man är helt slut efter
dagen alltid. 2 långa dagar har man jobbat flitigt..
;) imorgon
har man ledigt å ska åka en sväng till Uleåborg med mamma &
syrran..dra å kolla på hundutställningen
;) naaaaaajs! jag är
trött som i helvete ska nog sova allderles snart, bara typ duscha
eller basta först..jag skulle vara å fira någons bröllop nu om jag
hade tackat ja till inbjudan, men det var det finaste & underbaraste
jag har blivit frågad till,helt översött
men jag tackade ju nej men
för att, jag kände
inte dom som gifte sig idag, + att sami var säkert
den
enda som jag hade känt därifrån.. så, jag hoppas du inte blev
ledsen över att jag inte följde med dig men jag ides inte för hade inte
känt någon där. jag & du känner inte varandra alls bra, men ingen
annan har nånsin frågat mig med på bröllop eller något liknande,inte
enns någon jag
varit tillsammans med. . så det är ju lite konstigt
faktiskt
! därför tycker jag det var så himla sött gjort. av alla världens
tjejer frågar han med mig..fast jag å han har kännt varandra i endast
någon vecka nu. men jag tror jag ska hoppa i bastu nu å sova sen.
massor att göra imorgon.. känner mig halvdöd redan! GODNATT








Spara mina uppgifter?