ontontont i HJÄRTAT & överallt..

POSTADES: 2010-07-28 - 01:21:04 | Allmänt | 1 Kommentarer
jag har ont överallt, å jag är trött! men kommer endå inte kunna sova,så onödigt att försöka ennu! måste try to snart iallafall, kommer annars upp aldrig imorgon! måste endå vakna ganska så tidigt för jag måste hinna ta lång promenad med syrrans hund frodo innan jag åker till Ii med mamma, men ska röka, å sen läsa såndär bok som
heter typ något med " från valp till duktig hund " jag har börjat läsa den för att lära mig mer, så man gör inte misstag
med nästa hund. fast jag inte gjorde med Tinga heller, ärligt talat så klarade jag mig så mycket bättre med henne än vad jag hade trott, hon var så duktig, när man tänker att hon var min första hund så skulle man kanske inte tro det.. det trodde inte dom flesta iallafall, som såg oss träna tillsammans alltså.. jag vet att jag aldrig kommer få en lika bra hund som hon var,aldrig i hela mitt liv! men jag kan inte enns önska mig en, jag vet att jag inte får henne tillbaka & kan endast ta nya utmaningar & steg i livet, om jag vill ha en ny hund måste jag vara färdig & måste veta & vara redo för att det inte är tinga, att den inte kommer att vara likadan, kanske hon/han är lättare eller svårare, man vet aldrig.. jag är redo, känner mig så mycket klokare & skickligare när det gäller hundar fast jag hann endast ha min sötis i lite mindre än 6 månader, men vi hann ändå göra så mycket fast ändå för lite tillsammans, jag har tillochmed en ny drömm, att nån vacker dag i mitt liv bli "hundtränare" eller vad det nu heter.. det verkar vara jätte kul, å det skulle vara så himla kul & vara en hundtränare på riktigt.. men jag skriver mer imorgon,måste sova nu så jag orkar vara social imorgon! ni får alla sova så gott & drömma sött, jag ska också drömma sött om min lilla Tinga, som jag älskar mer än nånting annat i mitt liv. GODNATT







Spara mina uppgifter?

Snygg blogg!:)

Publicerades den: 2010-07-28 | Klockan: 02:53:38