SOLA & BADA!

POSTADES: 2010-07-14 - 20:46:44 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej bloggen..;)

jag sitter hemma hoss mamma, idag har jag nästan badat för FÖRSTA
gången i år.. men vågade ändå inte, vattnet var så
kallt! tycker jag iallafall;)
så jag solade endast, råkade nästan ramla i vattnet men som tur är så ramlade
jag inte!
hihi ;) blev endast lite blöt om mina hotpants! *inte farligt* ;)
snart blir det & basta, fifan så skönt! nu typ imorgon eller under helgen
ska jag färga mitt hår, säger inte vilken färg det blir...
;) det får ni se sen!
säger inte enns sen jag färgat,utan lägger bild på resultatet sen så ni ser!;)
herregud så mycket jag längtar till kalajoki resan, engång till nu i sommar!
men det blir först i Augusti, men inte länge till..
;) jag är nästan frisk också,
har inte haft nestan alls ont i huvudet idag som tur är! jag hatade att vara sjuk
i 4 dagar.. ;/ ajjajj säger jag bara..
:( idag har jag beställt lite nya kläder igen.
men kommer nog endå inte hämta ut alla när dom kommit, skulle annars gå skit
mycket pengar på allt det jag beställt nu under 2 dagar.. måste endå spara lite
när vi åker till kalajoki, går 800 kr på endast stugan vi hyrde, sammanlagt 6400kr.
800 spänn från alla sammanlagt. vi ska vara där i en vecka, så.. måste ha "lite" pengar
där också! men nu ska jag ut & umgås. sen basta...
;)






Spara mina uppgifter?