Spray tan ;)

POSTADES: 2010-07-06 - 13:55:04 | Allmänt | 0 Kommentarer
ska äntligen bli av idag eller imorgon, just nu känner jag mig så himla trött
så känns som jag inte kommer orka med någonting alls idag..
we'll see ;)
det kommer kosta bara typ 300 kr & det tycker inte jag är dyrt! fast det
kommer hålla bara i någon vecka.. men iallafall, sen är det bara & sola
solarium eller ute så den kanske hålls längre..
;) min helg var sämst! fiifan
tänker inte berätta allting om den men iallafall så kan jag säga att den SÖÖÖG
verkligen! följde ju med familjen till stugan,eller lillesyrran & låtsasfarsan var ju
där redan men jag å mamma körde dit på fredag, jag mådde
priima men sen vi
var framme där, fick jag helt jävla ont i magen & spydde å allting..
:( aldrig i
mitt liv haft så ont eller mått så dåligt!
:( så var jag tvungen iaf att gå till sjukhuset
mamma tog mig
först inte alls seriöst, jag hade så ont så jag bara grät & grät . .
ringde t.om
ambulans själv som jag aldrig hade gjort om jag INTE varit seriös..!
först då trodde mamma på mig & tvinga mig att ringa å säga att jag inte behöver
ambulans..så körde mamma mig dit & följde med såklart visste ju inte vad det var
för fel..så! men där var det, ni behöver inte veta vad det var som hände..å vill då
inte heller prata om det.. när jag redan mår bättre!
LITE bättre iaf. . . jag fick inte
ny lägenhet igår, dom hade inga å erbjuda just nu..
:( så måste stanna här ännu..
å jag hatar att bo här, seriöst!
usch.. menmen, jag ska ut & promenera med hunden
nu! så jag hör av mig senare..
puss på alla schnygga ;)

pics are from kalajoki...;)










Spara mina uppgifter?