tråkigt väder

POSTADES: 2010-07-16 - 17:04:06 | Allmänt | 0 Kommentarer
HEJ BLOGGEN..en fredag;)
som ska bli chillfredag för min del!
orkar inte festa,har festat tillräckligt & har inte varit
så bra för mig på sista tiden
:( rättare sagt inte alls bra!
har varit å promenerat med mamma & dogsen för ett
tag sen, nu väntar jag på maten & efter det ska jag dra
& jogga!
;) jag ska för fan bli smal som jag nångång varit!
kanske det inte är bra & röra på sig för mycket heller,
men jag bryr mig inte riktigt just nu, ska göra mitt allt
för att gå ner i vikt! ska jogga i minst en halvtimme,
högst en timme
! får börja lite lungt eftersom jag inte
har så bra kondis! ;) HAHAHA
åsom sagt ska jag inte dricka förran i mitten
av Augusti nästa gång!
DET KAN JAG LOVA!!!!!!!!!!!
btw,
jag har druckit typ 2 liter vatten idag! bra va?;)
men . . . nu ska jag äta osv, sen ut & jogga..;)
helt beroende av jogga & promenera nu!
i think it's a good thing...right?;)


J u s t  g o n n a  s t a n d  t h e r e
A n d  h e a r  m e  c r y
B u t  t h a t ' s  a l r i g h t 
B e c a u s e  i  l o v e
t h e  w a y   y o u   l i e









Spara mina uppgifter?