blogg uppdatering & tillbaks å sova ;)

POSTADES: 2010-06-18 - 08:34:22 | Allmänt | 0 Kommentarer
godmorgon! klockan är liksom 8! å jag sitter å är vaken..vadå ovanligt..?;)
nåmen,vaknade typ klockan halv 8 å skulle bara på toa en sväng & fortsätta
sova men så tänkte jag att jag ska kolla läget på
bloggen & facebook å
sedan somna om..men så blev det då inte..
;) hihi. . idag ska jag iallafall
träna med hunden, Jenni ska åxå komma med Kaapo nu första gången..
kulkul, Kaapo är Tingas typ "
första kompis" men sen så har jag inga
planer till resten av kvällen..? eller helgen..? men man hinner hitta på..
;)
Igår så hade vi mysigt, jag, marru & henkka, vi grillade här hoss mamma
& åt en massa gott & sådär, det var kul.. jag & marru orkade inte med en
"
grillbärs" så vi fick vänja oss med saft istället..;) haha töntigt..?
sen kom nadja med hennes lilla pojke.. en sötis på 2,5 månader.. aeew
undra om nån fick bara mer & mer babyfeber..;)vad tror ni..?
men sen så for henkka nånstans så vi tjejerna & lilla remu såklart
stannade på gården & umgick osv, det var kul iallafall
:D efter dom
for så hann jag just komma in & tänkte hoppa i duschen så ringer
jenni & pasi å frågar vad jag gör & tänker komma förbi.. så kom
dom, vi satt & planera in
Kalajoki resan.. ;) janne, jarno & jeppe
ska typ följa med.. fick jag höra..?
:o helt kul sådär.. menmen, nu
tror jag jag ska sova ett tag till..måste ändå orka träna ikväll &
sen kanske ta lite
skuuuuuumpa..? ;)









Spara mina uppgifter?