du var söt,NEJ jag menar SNYGG ;)

POSTADES: 2010-06-19 - 21:27:57 | Allmänt | 0 Kommentarer
helt överdrivet handsome liksom..;)
å dina muskler..herregud so håtttttt..;)
Jenni vet tydligen bättre än jag skulle trott
hurdana killar jag gillar,
ÄLSKAR ;)
har träffat dig 2 gånger nu. . men du är
typ
perfekt kan jag säga! du dricker inte
alls mycket, det är BRA! jag vill inte ha en
alkis kille! var helt trevligt hoss jenni idag,
sitta & kolla på film med dig osv..
;) mysigt..
jag är jätte trött, kan det bero på att jag stirrat
på dig så mycket idag så jag är helt slut..?
;) hihi
ska nog lägga mig snart så får hoppas jag träffar dig
imorgon..
;) vi tänkte ju träffas,men hoppas det blir så.
nu ska jag iallafall basta,
skööönnt;) vi hörs kanske
ikväll! annars så imorgon!
puss på dig snygging








Spara mina uppgifter?