Fuck all those kisses they didn't mean jack

POSTADES: 2010-06-15 - 20:51:09 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag mår fortfarande pissss! fiifan.
jag vill bara sova & vara frisk när jag
vaknar men det blir knappast så..!
:(
å fan vad jag nu ångrar att jag gick &
prata om saken, jag visste att det skulle
bli så här..
förlåt mig! men finns säkert
ingenting & göra nåmer! nu har jag t.om
2 mobiler, 2 st
roooosa ;)ni vet väl om
att jag gillar rosa jätte mycket..? elr vet ni?
lite jobbigt med 2 olika nummer, men skit
samma! hoppas alla fattar att spara den
nya så behöver jag inte alltid använda
den gamla..! men nu vill syrran till datan
jag har ju inte min egna med här så måste
bort från datan så hon kan komma..men ifall
jag inte somnar så hör jag såklart av mig typ
ikväll..
;) jenna is gonna be blondie again..;)








Spara mina uppgifter?