Godmorgon ;)

POSTADES: 2010-06-04 - 07:10:07 | Allmänt | 1 Kommentarer
hejhej! *trött* .. har en period då jag är skit trött helatiden!
jobbigt..! jag söp på söndag,måndag tisdag & så lite på onsdag
också, sen nu har jag bara sovit onsdan & torsdan!
därför har
jag inte skrivit om ni undrat..?
förlåt! ska försöka börja blogga
bättre nu igen..! jag har vaknat klockan 04.00 idag, (
första gången alltså..)
sen har jag somnat om & vaknat klockan 6..! najjs men det är eftersom jag
sovit så jävla mycket nu under dom sista 2-3 dagarna..! sen så har
det regnat nu hela förra natten, som fan tillomed! så man har
vaknat till det..!? regnar fortfarande så därför kan jag inte
enns dra ut på promenad med hunden..!
*suck* vad jag gör nu?
sitter & försöker tänka på vad jag ska berätta för er..? men på
måndag så har jag skrivit sist iallafall & då hade jag shoppat..
fick
2000kr på allt jag shoppade. kan lägga bild på allt sen
jag orkar,orkar verkligen inte hålla på fota med min "
superbra"
webcam..haha
;) & vet ni va..? jag är typ "lite" efter men jag fick
höra nu denna vecka att vi ska få en till shoppingcenter hit, den
kommer till haparanda, helt nära andra shoppingcentret som ligger
i finland, på gränsen alltså!
;) shit vad najjs liksom, där kommer
det finnas alla sveriges bra klädaffärer osv..
;) fan vad man längtar
vet inte alls när det ska som va klart.. men kanske till julen..!?
iallafall så idag ska mina "släktingar" komma från stockholm hit
det är min låtsaspappas syster & hennes man! dom är framme hoss
mamma & dom på natten nångång typ! så får se om jag hinner
träffa dom..? men nu tror jag jag ska ändå somna ännu ett tag,
är helt överdrivet trött! hoppas det är snart över med den här
perioden då jag bara
sooooooooooooover! men vi får höras
pusspuss;)






Spara mina uppgifter?

Anonym ❤

Fotar du dig själv när du bara har bh på dig ?

Publicerades den: 2010-06-05 | Klockan: 21:11:56