Hej & God morgon..! :)

POSTADES: 2010-06-16 - 11:43:18 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag mår bra! känner mig inte alls sjuk nåmer
eller lite såklart men annars mår jag bra..
;)
mina snygga skor har fortfarande inte kommit.
börjar bli så jäkla sur & irriterad redan!..
har ju beställt dom för några vecker sen &
så har dom fortfarande inte kommit..! jag
tror jag ska färga håret tillbaks till blånt nu
typ nästa vecka eller så..å tror det blir bäst
om jag går till frisören & färgar..? har ju
presentkort på 200 kr så ta med den & sen
betala resten själv..
;) hoppas det blir snyggt!
för jag trivs helt enkelt inte i mörkt hår nåmer.
tråkigt väder idag..när jag vaknade så var det
soligt men inte nåmer..jag som hade lust att sola.
orkar inte sola solarium heller, eller vi får se :)
mamma & min kusin har börjat nu planera utomlandsresan
mer & mer.. dom har tänkt på typ spanien eller något..
;)
och om jag förståd rätt igår så blir det här "snart" woho!..
så härligt seriöst, men skriver bättre sen fick lite bråttåm
;)
ska duscha snabbt & sen ska jag åka iväg.. vi hörs, snyggingar
;)










Spara mina uppgifter?