helt slut liksom!

POSTADES: 2010-06-07 - 23:18:36 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har man varit & tränat hundarna i Laivajärvi, vi hade sökträning &
min lillis var så duktig *som alltid* så stolt man får vara..! hon hittade
så duktigt alla som "gått vilse i skogen" ;) sen har jag kört bil t.om!
vad har jag annars gjort idag?.. jo varit & hälsat på min lillebror!
herregud så mycket man har saknat, o såg att lillen hade saknat syrran
minst lika mycket! imorgon ska han komma hem till syrran & stanna å
sova över hoss syrran :) kommer bli så roligt! heldst vill jag att han ska
direkt stanna i fler än en natt! alltid lika roligt & ha lillen hemma hoss mig!
jag är faktiskt hjelt slut,herregud! orkar knappt sitta här & blogga men
vill inte sova heller..! inte ännu iallafall;) imorgon blir det å lägga sig i
bra tid med jonatan :) alla är typ å dricker idag! vi har nu börjat planera
in utomlandsresan bättre, blir kanske & åka till Cypern, eller dit har dom
kollar resor iallafall! men det är så långt dit ännu, om vi åker först i Januari.
så mkt man längtar herregud! ;)men..nu ska jag börja kolla tv & sen försöka
hitta på nånting! om inte så blir det sova. Jag kan inte sluta tänka på dig!








Spara mina uppgifter?