i ♥ my own bed. But i'll be honest, id much rather be in yours ;)

POSTADES: 2010-06-17 - 03:12:08 | Allmänt | 0 Kommentarer
SYND men nu måste jag faktiskt sova i min egna & ensam..:(
egentligen så är det ju bara & säga till så får jag sällskap direkt;)
haha nej jag skojja ju bara! hoppas ni inte tar allting man skriver
så allvarligt!
i my own bed. But i'll be honest, id much rather be in yours ;)
så är det bara! idag har jag varit med marru, å så handlat å en massa annat..
jag & marru snackade skit om
allt & alla som vanligt ju..;) haha
vi har typ planerat en massa vi kan göra på midsommar å vi kom
t.om på en massa roligt..
;) men sen så har t.om jenni frågat
om vi ska hitta på något, men vi får helt enkelt se vad det kommer
att hända.. efter imorgon vet jag helt säkert! efter jag gjort ******
!
om jag kan eller inte..! men iallafall nu börjar jag bli så jätte trött
så måste nog sova här snart..? är helt slut har vart tvungen att bråka
med en viss person idag också typ helatiden, blir jag något på bättre
humör såhär..?
ihelvete! du är ju helt knäpp om du enns tror att jag
gör det..! men nu ska jennah dra & nanna kudde..
;) såååååååå . .
vi hörs imorgon & ni får ha det så BRA ;)

eftersom jag är hemma hoss mamma, kan jag endast lägga ut
gamla bilder..min dator funkar inte så kan ej ta nya bilder heller..
:(
g000000dnatt.







Spara mina uppgifter?