jag är också singel & sökande vill du hitta på något ikväll? ;)

POSTADES: 2010-06-20 - 12:49:16 | Allmänt | 0 Kommentarer
Gormorgon, jag har just vaknat ;D
Ligger i pyjamas fortfarande,kommer nog
inte att orka byta om alls idag.. känner mig
sjuk också så..
:( jag som skulle träffa snyggingen
idag blir nog inte av..
:( han hade ringt mig när jag
sovit ennu,så såg jag det först nyss å ringde tillbaks.
han vart hoss sin brorsa, å han vart också lite sjuk
sa han, ;/
så synd! han bad mig att ringa han senare
iallafall om jag mår bättre, han är så omtänksam & fin!

jag känner inte han så bra ennu, men vi båda vill lära
känna varandra bättre!..
;) hoppas han följer med oss
till kalajoki på midsommar, vi åker nästa torsdag & kommer
tillbaks på söndag..
;) fiiifan vad vi kommer att ha kul..
jag kommer bara sakna min lill-Tinga
:( men hon
ska stanna här hoss mamma, så hon kommer att ha det
bra! behöver inte oroa..men nu ska jag koka kaffe &
äta någon macka, riktigt hungrig.. så vi hörs..
;)










Spara mina uppgifter?