jag vill tillbaks :(

POSTADES: 2010-07-01 - 00:01:52 | Allmänt | 0 Kommentarer
till KALAJOKI! blir tokig här hemma. jag vill tillbaks till kalajoki, det var så jävla kul där!
idag har jag inte gjort ett skit,bara chillat hemma & snackat med mina nya kompisar som
jag träffade i kalajoki såklart ;) så roligt folk måst jag säga! puss på er alla
just nu gör jag inte mycket, lyssnar på musik & deppar! saknar så stort! vi har redan
börjat fundera ny resa till kalajoki med killarna, dom alla har varit med å funderat som
jag träffade där & har snackat med på facebook & msn. jyri,sami,jani,niko,osv..
glömde jag någon? ;) typ jo men dom har inte vart med å planerat så mycket så.
å just ja jag glömde ju nestan säga att jag ska flytta snart, vet inte riktigt när men
snart iallafall eftersom jag ska imån å kolla efter nya lägenheten..;) najjjjjjs!
har verkligen hatat att bo där jag bor just nu.bor en massa äcklisar nära mig så..
men iallafall. min midsommar var den bästa nånsin jag kommer att tjata om
det hur länge som helst ännu, för den var helt perfekt å jag saknar den som fan!
nu ska jag sova,måste vakna tidigt. godnatt







Spara mina uppgifter?