lillebror vecka;))

POSTADES: 2010-06-09 - 10:49:03 | Allmänt | 0 Kommentarer
så har jag varit & hämtat min sötis lillebror hem till mig igår :)
igår lekte vi hela dan & var å handla lite smått & gott, sen försökte
jag få honom å sova i bra tid eftersom jag var så trött själv..!
jag somnade själv
direkt jag la mig i sängen, men jonatan då!
han somnade inte på något sätt alls, jag somna typ vid 10..så
vakna jag vid 11-12 av att han skrek & hoppa i sängen å en
massa. huhuja,sen så försökte jag göra mitt allt att han ska
somna så sen somnade han helt plötsligt.
då vare najjs!
fick själv också sen sova hela natten, änfast han sen vakna
väldigt tidigt, han sov typ bara några timmar under natten!
men hoppas han sover bra nusnart efter maten när vi tar
en
lånnnng powernap! ;) men nu ska jag börja laga mat
sen sova som sagt! pusshej









Spara mina uppgifter?