sovit i 4 timmar, räcker det?

POSTADES: 2010-06-07 - 03:14:13 | Allmänt | 0 Kommentarer
aa men tydligen! eftersom jag vaknade helt plötsligt & känner mig hur
pigg som helst..;) det här är konstigt..först sover jag typ en hel vecka
bara helatiden..gör nästan inget annat & sen kan den andra veckan gå
så att jag sover 4 timmar/natt & det räcker..HAHA! men jag snackar
med markus & tony iallafall! annars är det tråkigt ju.jag tror jag ska
läsa bloggar snart. det är kul iallafall & snoka..;)läsa lite vad dom små
fjortisar hållt på med under helgen..haha nej skojja.. *host* ;) man får
inte vara taskig! jag orkar inte blogga nu! skriver senare!
Hey hey I cant forget you baby
I think about you everyday

There's no getting over
There's no gettin over
There's just no getting over you (you)!








Spara mina uppgifter?