the days with you,the best days of my life!

POSTADES: 2010-06-29 - 23:56:36 | Allmänt | 0 Kommentarer
jag är helt deprimerad.ärligt talat så har jag aldrig varit så här deprimerad förut.tro det eller ej!
jag var så glad,allt var så perfekt! nu suger allting.jag vill inte göra något.jag kan inte le, men jag
kan inte gråta heller..det här är hemskt säg mig vad jag ska göra? jag orkar inte leva med den
här känslan.först var allt så bra,nu är du som du skulle skita i allt! inte bry dig ett skit..äre så?
fattar du inte att jag var lyckligare än nånsin.jag vill bara vrida tillbaka tiden..få ha dom bästa
dagarna med dig igen.det är allt jag vill,men det kommer inte att hända.jag måste bara förstå
det.det är inte mig du vill ha,det är någon annan som blir "världens lyckligaste tjej" men
det är inte jag som får bli det.jag hade det så bra med dig,helt seriöst! ville inte bort alls när
jag fick vara nära dig.allt jag kan tänka på är dig jag vill inte tänka,men kan inte sluta heller.
om jag kunde,skulle jag direkt kasta bort dig från mitt hjärta! förlåt mig kanske det bara var
jag som var dum & förväntade mig något som aldrig skulle hända,men nej så var det inte.
vi hade det så underbart tillsammans.jag tror faktiskt du också tycker så! iallafall. jag skulle
nu sitta på bio & kolla på nyaste twilighten,men jag hade ingen lust att fara å kolla så jag stannade
hemma.jag är tillräckligt ledsen så ville inte fara & göra mig ännu mera ledsen.jag saknar dig som
det var 100 år sen vi träffades sist,nej det är 24 + några 24:or till då jag sist såg dig. åh fyfan seriöst.
kom tillbaks & gör mig glad igen.fick stå & kolla på konsterten när du höll om mig,det var underbart
jag skulle seriöst kunna dö för dig,du är så fin. helt perfekt. jag har drömt om dig varje natt & tänkt
på dig natt&dag! det är som jag skulle "älskat alltid dig" jag känner mig så ensam,och vill bara ha
dig här vid min sida & aldrig släppa taget.






Spara mina uppgifter?