trött trött trött trött!

POSTADES: 2010-06-13 - 11:00:07 | Allmänt | 0 Kommentarer
hejhej!
anledning till dålig uppdatering: jag har varit så himla trött helatiden
+ att har varit med min lillebror så har jag inte hunnit sitta vid datan
& blogga,å sen att har haft en massa att tänka på..! men kommer
inte att berätta vad innan jag vet helt säkert. jag undrar bara vad
du skulle tänka osv..fan du skulle tro jag ljugit för dig (?)
:( å det
vill ju jag inte..! inte att du ska tro jag ljugit eller hata mig! men vill
inte tänka på saken nu när jag mår lite bättre iallafall..kanske vore
det klokast att hålla käften & inte säga något för dig, men det är det
som vore sjukt, å väldigt fel mot han..! men jag tror du inte vill veta!
håller precis på gör potatisburgare,
åhh så gott ;) my favourite!
å så dricker jag vatten & äter knäckebröd! idag har jag lydnadsträning
& sökträning med hunden ikväll iallafall. . hoppas det blir kul :) nu ska
jag äta iallafall! höres. pusspuss








Spara mina uppgifter?