All the things that I need All the things that you need

POSTADES: 2010-04-01 - 00:37:39 | Allmänt | 0 Kommentarer
Det kommer tydligen inte hända nånting nåmer idag ?
så samma & lägga dig förengånsskull tidigare..så man
inte är så hemskt trött på morgonen som jag oftast är,
kan nästan säga varje morgon/dag jag stiger upp.
filmen jag kollade var helt okej, flirting with forty.
kollade ej hela filmen, eftersom jag vill kolla den med nån,
för att den var inte kul å kolla ensam, med lite sällskap
hade det vart mycket roligare ;) hatar annars också att
kolla ensam på filmer. speccielt romantiska & söta filmer.
såna som får en å gråta, för det finns inget lika sött än
det när man gråter för en film, att en kille kramar &
kysser å torkar tårarna. mååååå + att just nu känner
jag inte för å sova ensam. vill bara att just du ska vara å
hålla i mig hela natten. riktigt riktigt skönt vore det. höhö,
imorgon kommer min kära mamma å dom hem från resan,
åker båt igen till åbo från stockholm å sen därifrån kör dom
bil hem. har faktiskt ärligt talat saknat dom speccielt min
mamma! men andra också såklart..man får inte glömma
bort nån av familjen,älskar faktiskt dom alla. fast jag inte
alltid kan visa det så bra.eller nuförtiden mycket bättre
när jag inte ser dom varje dag.då börjar man sakna dom
väldigt fort.så just nu saknar jag faktiskt helt överdricet
mycket när dom varit borta i en vecka snart.menmen,
nu ska jag iallafall ut å röka, skriver kanske ännu idag,
om jag inte går å lägger mig ännu. hejpådig






Spara mina uppgifter?