hem från stan :)

POSTADES: 2010-03-31 - 13:08:51 | Allmänt | 0 Kommentarer
Så nu är jag hemma från stan. skulle ha ett möte på arbetsförmedlingen
men direkt jag var i stan fick jag ett sms att jag har ny tid dit 19.4
nice :) var iallafall & käka på pizzeria med J. det var gott. sen var vi till
torniotar eller vad det nu heter, fanns jätte snygga saker där :) jag skulle
nästan kunnat köpa allt, fina kudder lampor gardiner å allting :) + att
det fanns en jävligt snygg klocka där det fanns typ "ramer" vid alla
klockstider,så att man kunde stoppa en bild på alla :) den var rätt fin!
kostade bara 450 kr, ska faktiskt köpa den! vad ska annars hända idag?
ska nog städa, det är stökigt igen.. å det hatar jag! trivs inte alls om det är
nå stökigt :/ usch! sen att jag ska nog flytta bort från lägenheten jag bor i nu,
jag hatar mina grannar! Och dom gör så att man vågar knappt gå här på kvällarna/natten.
dom hittar på en massa SKIT om mig att dom bara får klaga på nånting. jag hatar dom!
hotas med polis & en massa.. jag vill bara flytta bort! orkar inte sura för det nu,
dom ska inte förstöra nånting för mig nåmer :) tänker vara glad änfast dom klagar
hur jävla mkt dom vill! inte mitt problem, önskar bara jag får flytta iväg FORT!
jag vill hitta på nånting KUL å göra idag, så jag glömmer helt bort dom!

Nu ska jag ut med hunden iallafall.. så jag hör av mig senare.
pusspuss;*
sötis, komma & leka med mig? ;)







Spara mina uppgifter?