me myself & i

POSTADES: 2010-03-29 - 01:00:56 | Allmänt | 0 Kommentarer
Heter: Jenna
Hur gammal är du: 19 om 2 månader ;D
När fyller du år: 26 maj
Tycker du om någon just nu: det gör jag ♥
När drack du senast alkohol : idag;D
Jag samlar på: samlar jag på nånting? nej ?
Gröna eller röda äpplen: gröna
Vilken tid gick du upp idag: minns inte
Har du sovit ensam inatt: nej då. med tinga :) (min hund)
Hur svarar du i telefon: beror på, typ "hallå" "hej" .. jag vet inte, det beror på. ibland kan de va "mm?"
Vad ska du göra ikväll: ska sova snart
Vad ska du göra imorgon: vet jag då inte ännu..
Var vill du bo när du blir stor: utomlands ;D i något varmt land.. ♥
Vad vill du bli när du blir stor: vill bli så mycket!

Är det okej att gråta: men klart som fan dt är det!
När grät du senast: igår
Vilken årstid tycker du bäst om: summer
Laddar du ner musik och filmer från internet: det gör jag inte
Skulle du göra om du vann en miljon: shoppa,festa,köpa en skit snygg bil, åka utomlands & en massa annat ;)
Bär du glasögon eller linser: nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej det är det jiu inte
Har du piercing: tungan,naveln
Har du tatuering: inte ännu ;) om kanske 2 vecker så har jag dt ;)
Vill du gifta dig: nångång ja!

Vill du ha barn: klart!
Solar du ofta: inte så ofta, just nu är jag snyggt brun ;)
Bra på att laga mat: haha fråga nån annan ?
Gillar du att dansa: ja dt är skit kul ;) ilove!
Hur vig är du: hur vig?
Tror du på ett liv efter döden: idontknow.typ intee

Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Är du morgon eller kvällsmänniska: kvälls
Vilken ögonfärg har du: grön/blåa? int vet jag.
Vilka hårfärger har du haft?: svart,orange,rött,blånt.. iallafall
Är du beroende av något: sexja ;)
Senaste låten du hörde:
fronda-en stor stark
Har du kysst någon under den senaste veckan: säger jag inte ;)
Vad var det senaste du sa: godnatt
Vem kramade du senast: mamma♥
Saknar du någon nu: det gör jag!!
Vem ringde dig senast
: jenni
Var du glad igår: inte så speccielt.






Spara mina uppgifter?